Tarieven

Tarieven tandartspraktijk Handoko-Limanto
Voor 2025 zijn de tarieven landelijk vastgesteld.
Voor begrotingen van behandelplannen zien wij u graag eerst voor consult.

Klik hier voor een link naar tarieven 2025.

Beste patiënt,

Als u bij ons op afspraak bent geweest, ontvangt u de rekening van Infomedics. Wij kunnen wij onze rekeningen digitaal versturen! U betaalt uw rekening gemakkelijk en snel via iDEAL en bovendien is een digitale rekening beter voor het milieu! Wilt u uw rekening liever digitaal, dus per email ontvangen? Klik hier.

De digitale rekening van Infomedics
Na uw behandeling in onze praktijk, controleert Infomedics waar mogelijk of deze gedekt wordt door uw zorgverzekering. Als u niet (volledig) verzekerd bent voor de behandeling stuurt Infomedics u een rekening. U krijgt een seintje op het e-mailadres dat u bij ons heeft doorgegeven. Hiervoor is het belangrijk dat uw mobiele telefoonnummer en e-mailadres bij ons bekend zijn. Vanuit de e-mail kunt u betalen met iDEAL, of de rekening downloaden. Om er zeker van te zijn dat uw rekening alleen door u kan worden geopend, voert u eerst een sms-verificatie uit.

Uw rekening betalen
U heeft 30 dagen de tijd om de rekening te betalen. Bij de digitale rekening vindt u een betaalknop. U betaalt dan gemakkelijk via iDEAL. Vindt u het toch fijner om een papieren rekening te krijgen? Let er dan op dat u de betaalgegevens gebruikt die op de rekening staan (let op: dit is een ander rekeningnummer dan u gewend was!). U kunt ook de QR-code die op de rekening staat scannen met uw mobiele telefoon. U wordt dan direct naar uw iDEAL-betaalpagina geleid. Alle betaalgegevens zijn al netjes voor u ingevuld, waardoor u alleen nog akkoord hoeft te geven op de betaling.

Vragen over uw rekening
Op de website van Infomedics vindt u de antwoorden op veelgestelde vragen. Ook vindt u hier meer informatie over hoe wij met uw gegevens omgaan. Ontdek hier wat wij doen om uw gegevens te beschermen. Ook kunt u op de website via de rekeningchecker snel en eenvoudig controleren of uw rekening al is betaald. Komt u er niet uit, dan kunt op werkdagen tussen 09.00 – 17.00 uur bellen met de Servicedesk van Infomedics via telefoonnummer 036 – 20 31 900.